Son Yazılar

Dondurma Yazı!!


Dondurma sevmeyen kaç kişi vardır sizce? Ya da sıcak bir günde dondurmaya hayır diyebilecek?

Belki ben bir dondurma hayranı olduğum için zannetmiyorum ama öyle olsaydı tüm ülkelerde dondurma dükkanları dolup taşmaz veya her adım başına paket dondurmacı düşmezdi...
Dondurmanın serinletmenin yanısıra kalsiyum deposu olduğunu biliyor musunuz? Evet yanlış okumadınız, eğer sade dondurma yiyorsanız, dondurmanız bir bardak sütten daha fazla kalsiyum içeriyor demektir. Yani yoğurt, süt, peynir vs. gibi süt ürünlerini sevmeyenlere güzel bir haber... Önemli olan yediğimiz şeyde mutlu olmak değil mi?

Dondurma sevdası beni dondurma makinesi ve külah makinesine kadar götürdü. Evde kendi dondurmalarımı üretmeye başladım, tabii bu biraz zahmetli bir iş ve aslında çok da zevkli. Dondurma yapmadan önce, dondurmanın aslında ne kadar çok bakteri içerebildiğini bilmiyordum. Dolayısıyla, yaptığım kap sadece bir kez kullanılmalı, ardından hemen temizlenmeli, dolapta bekletilmeli gibi bir sürü iş var... Ama ne demişler, emek olmadan yemek olmaz!

Eeee, yukarıdaki resmi görüp de canı dondurma çekmeyen olmaz! Haydi bakalım dondurmaya:))

Sizin favoriniz hangisi?

4 yorum:

  1. hayatResimdeki dondurmayı istiyorum...:) Bir ara evde nasıl dondurma yapıldığını senden öğrensem iyi olucak. ( Bu arada blogun hayırlı olsun...)
    Sevgiler, Bircan

    YanıtlaSil
  2. Ben de bayıldım resimdekine:)) Evde dondurma yapma işini seve seve öğretebilirim... Bol dondurmalı bir yaz diliyorum:)
    (Blogum için teşekkürler)
    Sevgiler. Mel

    YanıtlaSil
  3. butun dunyadaki dondurmalari ben yiyebilirim
    yaz ve kis her ogunde gelsin gelsin mmmmm
    blogun hayirli olsun canim...

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim, afiyet olsun:)) Bence de dondurmanın mevsimi yok, o gelsin yeter:))

    YanıtlaSil