Son Yazılar

Leziz Çin Mantısı

Daha önce adını sanını duyduğum Çin mantısını nihayet tatmış bulunuyorum.
Efendim, bizim mantımız daha güzeldir diyenlere buradan sesleniyorum, bu çok farklı ve bence ayrı değerlendirilmesi gerekir.
Mekana ilk gittiğimde tipik uzakdoğu tipi arkasız koltuklar ve küçük masalarla çevrelenmiş bir ortam. Masaya gelen küçük küçük ince çubuklar halinde kesilmiş havuç ve beraberinde harika tadı olan bir sos.
Asıl vurucu nokta, meşhur Çin mantısı masaya geldiğinde gerçekleşiyor. Tıpkı resimdeki gibi ahşap minik kapaklı kaplar içinde gelen Çin mantısı gelişinden 3-5 dakika içinde yemek borusunda yerini alıyor. Çin mantılarının buharda, kızarmış ve ızgara olmak üzere 3 çeşidi var. Ben buharda pişirilmiş olanı denedim, tıpkı hamuru sudan yapılmış gibiydi.
Herkese kesinlikle tavsiye ederim :)
Afiyet olsun!

1 yorum: