Son Yazılar

Burgerde favorim: Egg&Burger

Normalde çok et düşkünü veya çok hamburger insanı değilimdir. Hatta yakın zamana kadar ergenlik çağımda çok yediğim fast food hamburger ve türevlerinden dolayı restaurant tipi hamburgere bile yaklaşamıyordum. Ta ki bu tabumu yıkan bir yer bulana kadar...
Teşvikiye Ahmet Fetgari Sokak'ta ilk açıldığında dikkatimi çok çekmemişti. İnternette mekan yorumlarına göz atarken rastladım. Diner denilen ufak lokanta kategorisinde çok iyi diye yazıyordu yorumda. Ben de merak ettim ve denemeye karar verdim.
İlk olarak eşimle bir Cuma akşamı gittik Egg&Burger'a. Haftanın yorgunluğunu atmak, evde yemek derdine düşmemekti birinci amacım. Restauranttan içeri girdiğimizde bizi güleryüzlü personeli ve işletmecisi ağırladı. Hemen gelen menünün ardından önerilerle kendimize burger seçtik.
Ben cheddar peynirini çok sevdiğimden özellikle burgerimde cheddar peyniri istedim, eşim ise rokforu tercih etti.
Burger öncesi başlangıç seçmiş olduğumuzdan kendimizi gelen nefis sosislere yumulmuş olarak bulduk. Başlangıçlar bitti derken bir de baktık burger vakti de gelmiş.
Çok da uzun olmayan bir sürenin sonunda gelen ve nefis görünen burgerlerimizi ve yanlarındaki jülyen doğranmış ve fritözde kızartılmış patateslerimizi güle oynaya yedik. Hem çok doyurucu hem de çok lezzetli bir deneyimdi bizimki.
Yenir mi demeyin, bir de üzerine bu kadar tokken güzel birer tatlı yiyelim dedik ve ev yapımı cheesecake'lerinden denedik. Bu "diner" da herşey bu kadar mı lezzetli olmalıydı...
Her gidişimizde biraz daha farklı tatlar denemeye çalışarak deneyimimizi arttırmayı amaçladık ama bazı zamanlarda her zamankinden yemek bize güven veriyordu.
Yolu Nişantaşı veya Teşvikiye'ye düşen herkese kesinlikle önerdiğim bir yerdi Egg&Burger, ta ki Etiler şubesini açana kadar. Şimdi Etiler tarafına giden ve karnını güzel şeylerle doldurmak isteyenlere tavsiye edebilirim.
Ben bu satırları yazarken başka bir şube daha açılmış. Göktürk şubesi de artık Kemerburgaz ve Göktürk sakinleri için vazgeçilmez bir mekan olacak buna eminim.
Son söz olarak alıntı yapmak istiyorum. www.eggandburger.com.tr adresinde yazan cümle:
"We don't serve fast food, we serve good food as fast as we can." Yani fast food değil ama iyi yemeği elimizden geldiğince hızlı sunuyoruz. Doğru söze ne denir?
 

 

Hiç yorum yok