Son Yazılar


Olikia'nın blogu 11.09.2012 tarihi itibarıyla yorum formunda DoFollow link veriyor.

Bu arada DoFollow ve NoFollow kavramlarından bahsetmek istiyorum:






DoFollow: Google'ın uygun gördüğü link çıkışını veren sayfalardır. Yani tavsiye edilmiş link çıkışlarıdır. Arama motorlarına ben bu linke güveniyorum takip edebilirsin demiş oluyorsunuz.Bir bakıma arama motorlarına yardımcı olmuş oluyorsunuz.

NoFollow: Ben bu link hakkında olumlu bir şey bildirmek istemiyorum anlamına gelir.Yani bu link çıkışı kontrolüm altında değil demiş oluyorsunuz.

* Standart olarak bütün blogger kullanıcılarının yorum formunda verdiği linkler NoFollow'dur.

DoFollow'un Link olarak kullanımı:

Normalde bir html bağlantısı aşağıdaki şekildedir;
example
DoFollow ile bağlantı şu şekli alıyor;
example
Google pr değeri dofollow ile açılan siteye aktarılır, karşı sitenin pr değeri sizin pr değerinizden düşükse, iyi yönde etkilenir.


DoFollow'un Meta Tag olarak kullanımı:

Meta taglarına eklenen kod aşağıdaki gibidir;

Hiç yorum yok