Son Yazılar

Pozitif Olmak Üzerine

Geçen gün eşimin gönderdiği bir yazı bu. Çok beğendiğim için blogumda paylaşmak istedim. Yazar bilinmiyor.

Ben, sağlıklı ve mutluyum

Güzel ve iyi olanı görebiliyorum.

Negatif düşünceler ve inançlarla kendimi alçaltmayı reddediyorum.

Ağız dalaşlarına, karışıklığa, ve geçimsizliğe karışmayı reddediyorum.

Ne zaman kotu bir şey olsa, biliyorum ki ya kurban olmayı seçerim ya da ders çıkarıp, bir şeyler öğrenebilmeyi. Ve ben bir şeyler öğrenebilmeyi seçiyorum.

Ne zaman biri bana yakınarak gelse, ya şikayet etmelerini kabul ederim ya da onlara hayatin pozitif tarafını işaret ederim. Ben, hayatin pozitif tarafını seçiyorum.



İşe gidiyorum diye şikayet edebilirim ya da hevesle beynimi yeni günlere açarım.
 Yeterince arkadaşım olmayışının yasını tutabilirim ya da yeni iliksiler arayışına girişirim.
Güllerin dikenleri olusuna ağlayabilirim, ya da dikenlerin gülleri olusunu kutlarım.

Hayat seçimlerden ibarettir. Her olay bir secimdir. Olaylara nasıl tepki göstereceğinizi kendiniz seçersiniz. İnsanların ruh halinizi nasıl etkileyeceğini siz seçersiniz. İyi yada kotu bir ruh hali içinde olmayı siz seçersiniz. Kısacası: hayati nasıl yasayacağınız sizin seçiminiz!

Her sabah uyandığınızda sunu söyleyin kendinize: "Bugün iki seçeneğim var. Ya iyi bir ruh hali içinde olmayı seçerim ya da kotu. İyi bir ruh hali içinde olmayı ve hayatin pozitif acılarına odaklanmayı seçiyorum. Bugünün nasıl olacağı benim elimde. Bugünün nasıl olacağı benim secimim!"


2 yorum:

  1. Merhaba :)

    Gercekten cok guzel bir yazi, keske her satiri herkes tarafindan uygulanabilse...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Bloguma hoşgeldiniz.
      İlk cümleyi bile hep söylesek yeter:) Uygulama kısmı gerçekten de çok kolay değil maalesef...

      Sil