Son Yazılar

Blog yazmayı seviyorum

İlk günden beri blog yazarken çok mutlu olduğumu ve bunun bana çok iyi geldiğini itiraf etmeliyim. Blog adresimi alıp ilk yazılarımı yazarken aklımda bir düşünce vardı, o da "Kimse okumazsa ben okurum." idi. Yalnız içten içe internet dünyasına bağışlanmış yazıların hiçbir zaman bana özel olmayacağını, mutlaka okuyacak birilerinin olacağını biliyorum.
Zaman bana bu önsezimin doğru olduğunu gösterdi. Sosyal medya paylaşımları sayesinde ve birçok blog araçlarını kullanarak blog yazılarımı başkalarının da okumasını sağladım. 
Yazılarımı yazarken başkalarına faydalı olmayı hedefliyorum. Yaşadıklarımdan yararlanarak yazıyorum, çünkü insan ancak hissettiğini, yaşadığını, gördüğünü, duyduğunu, tattığını anlatırken rahat hisseder. Aksi takdirde başkalarının deneyimlerinden yola çıkmış ve kendimi ifade etmiş olmayacağımı düşünüyorum.
Okur yazar olmanın gerekliliklerinden biri yazıyla kendini ifade edebilmek. Maalesef günümüzde e-postaların artışı, insanların daha az zamana sahip olması, sosyal medya ve yüksek teknolojik ürünler sayesinde yazı yazma özelliğimizi giderek kaybediyoruz. 
Beğendiğimiz bir yazıyı kolayca beğen butonuna basarak beğenip geçebiliyoruz. Yorum yapmak bile çoğu zaman zor gelebiliyor insana. Okul sırasından sonra çoğumuz kalemle ilişkimizi iyice seyrekleştiriyoruz.
Böyle bir ortamda blog yazarak okuyuculara biraz da olsa düşünmeleri için fırsat vermek ve hatta mümkünse kendilerini ifade etmek için yorum alanı bırakıyorum. İsteyen herkesi bloglarıma bekliyorum. Ne de olsa ben blog yazmayı çok seviyorum...


1 yorum:

  1. Merhabalar Olikia !
    Blog yazınızı okudum ve her harfe değdiğinde gözlerim ? içinin güldüğünü itiraf etmeliyim :) Düşüncelerinize içtenlikle katılıyorum çünkü bende yazmayı çok seviyor, kalemimi elden bırakmamayı hedefliyorum. Blog açıcam ve nasıl başlayabilirim bilmiyorum. Kaleme aldığım bir roman kitabım var, şuan ki tek meşguliyetim o'. . Yazmak hakikaten terapi gibi geliyor !

    Sevgiler |yazar sever

    YanıtlaSil