Son Yazılar

Yeni Yıl Listesi

Herkesin olduğu gibi benim de yeni yılda yazılı olmasa da kafamda bir liste vardı. Bunlardan birincisi çooook uzun süre ara verdiğim blog yazılarıma geri dönmekti, ikincisi sporu hayatımın parçası yapmaya bu sene çok kararlıydım.
Bu yazıyı yazmaya başlamam birinci maddenin gerçekleşmesini biraz da olsa sağlamış bulunuyor, ikinci madde için de yakın zamanda harekete geçiyor olacağım.
Blog yazmanın aslında çok keyifli, çok rahatlatıcı bir eylem olduğunu belirtmemde fayda var, zira gecenin bir yarısı karanlık odalarda bile ekranın ışığıyla yazı yazmam bile bana çok iyi geliyor.
Aslında bu bloğu yaparken de aklımda hep vardı, kimse okumazsa ben okurum diye. Ama bir kez internette yazılarım bulundu mu artık bunun da mümkün olmayacağını,mutlaka benden başka birilerinin de bu yazıları göreceğini biliyorum. Olsun, paylaşmak güzel ve insan paylaştıkça zihni ve gönlü zenginleşir. Bu inançla, 2016 yılının blog kategorisinde benim için çok verimli bir yıl olmasını diliyorum, bunun için kendime hedefler de koydum, başaracağıma da inanıyorum.
Ne demişler, herşey istemekle başlar!
Umut, mutluluk, huzur dolu bir yeni yıl geçirmemiz dileğiyle. Dilerim geçmiş senelerde çekilen tüm acılar bu yıl son bulur.

Hiç yorum yok